Blog > Komentarze do wpisu

weneckiego kiczu porcja tendencyjna

przyznacie chyba sami ze to porcja kiczu dosc pokazna. Na poczatek na maxa oklepana i w ogole super znana wieza/dzwonnica na Placu sw Marka. zwanego w skrocie San Marco. Foto totalnie absolutnie nieobrobione. Jak wyszlo z mojego aparaciku tak jest. Tylko ramka doszla (nie moj "aparat" nie produkuje ramek do kazdego zdjecia aczkolwiek chyba moze...)

venezia

A drugie to juz kicz w pelni. Krzeselko na gondoli. to futerko jest cudowne!

venezia

wtorek, 26 lutego 2008, ania_odense

Polecane wpisy

  • sorry, nie mam takiego powiekszenia!

    byly juz najlepsze pozycje , teraz znajdzie sie czas na najlepsze propozycje... robiac miedzy innymi to zdjecie Starego Browaru, rozstawione ze statywem dwie

  • poznań o zachodzie

    Stary Rynek w Poznaniu.

  • syreni ¶piew

    Syreny w trzech wersjach: Pierwsza syrena klasyczna. Z nieco ekstrawaganckim tlem co prawda, ktore tradycyjnie w pocztowkach pieknie sie wyfotoszopowuje i wsta

Komentarze
warszawa78
2008/02/27 10:28:41
Nie narzekaj, foty nie s± złe :)
-
ania_odense
2008/02/28 02:57:25
no wlasnie chyba dobrze to okresliles :)
ale tez nic super ciekawego...
-
warszawa78
2008/02/28 11:08:25
Dlaczego nie? Dla mnie to jest ciekawe, w Wenecji nigdy nie byłem.
-
ania_odense
2008/02/28 11:31:05
a ja bylam widzialam i mam dosc na dluzszy czas :) bo ja rozumiem na plener pojechac to ok, ale tak to nudno...

www.flickr.com
ania_odense's photos More of ania_odense's photos

Add to netvibes

Add to Google Reader or Homepage

ministat liczniki.org